100 اس ام اس های جدید و ناب عاشقانه عارفانه
وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

100 اس ام اس های جدید و ناب عاشقانه عارفانه



اس ام اس های جدید و ناب عاشقانه عارفانه

اس ام اس های عاشقانه و عارفانه ی جدید و به روز برای دوستی و دوست شدن

رفیق هر شب و هر روزی دل / غمت تا بوده، بوده روی دل / بگردان گوشه ی چشمی و بنگر / چه حالی دارد آتش سوزی دل

تو مثل شمعدانی ها پر از راز و زیبایی / من در پیش چشمان تو مشتی خاک گلدانم / تمام آرزوهایم زمانی سبز میگردد / که تو یک شب بگویی دوستت دارم

چشم بر هم نهادم گردش دوران گذشت / بهر یک نفر سخت و بهر دیگری آسان گذشت / روزگاری خواهد آمد با خودت نجوا کنی / یاد باد آن روزگارانی که با یاران گذشت

دست من کوتاه از دیدار توست / قلب من اما همیشه یاد توست / بهترینم هرکجا هستی بدان / هر کجا باشم دلم در یاد توست

خواهم ز خدا که بی وفایم نکند / غرق گنهم ولی رهایم نکند / یک خواسته دارم ز خدای تو عزیز / در هر دو جهان جدایم نکند

میدونی فرق تو با جاده چیه؟ جاده رو باید انقدر بری تا برسی به آخرش، ولی تو همینجوری آخرشی، آخرش

چه غم داری به دل ای نام تو آرام جان / که در وصف تو قاصر گشته این دست و زبانم / بهشتم دوزخ و آبم چو آتش وقت دوری / ندارد بیش از این ذهن و دلم تاب صبوری

در املاء دوستی برای محبت تشدید بزار، تا از دوستیمون نیم نمره هم کم نشه!!!

اس ام اس های عارفانه و عاشقانه ی ارسالی دوستان عزیز

اس ام اس رمانتیک -  عاشقانه - عارفانه ی جدید

اس ام اس یعنی آروم توی قلبها سرک بکشی و با زبون بی زبونی بگی به یادتم

خوشبختی را در همین لحظه باور کن، لحظه ای که دلی به یاد توست

این فاصله ها که بین ما بسیارند / از بودن ما کنار هم بیزارند / یک روز برای دیدنت میآیم / اما اگر ای فاصله ها بگذارند

عاشقتم تو این دو روز خوب و بد / با من بمون، باهات میمونم تا ابد

خزان بنشست و گل بادها رفت، چه آسان میشود از یادها رفت

به لبهای تو میسازم کلامی / سرود آشنایی یا سلامی / ندارم جز غم عشق تو در سر، ولی افسوس که از من جدایی

روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد / تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گلهای بهار از نظر افتاد

نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب / غم اشک دل آهسته میگفت: / پریشان از فراق یارم امشب

تمام روز و شب با بیقراری / به شوق روی تو بیدار هستم / اگرچه غرورم زنده است اما / به شوق لحظه ی دیدار هستم

مراقب شادی توام همچنان که تو پاسبان شادی منی، در آرامش نخواهم بود اگر در آرامش نباشی

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و معشوقانه

جدیدترین و ناب ترین اس ام اس های عاشقانه عارفانه و ابراز احساسات

کاش می شد، لباس آسمان را به دامانت وصله میکردم، تا زمین زیر پاهایت از باران شادی همیشه نمناک و تر باشد

بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد یه اس ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته میمیرم برات

وقتی دل تنها کالایست که خدا شکسته ی آن را میخرد، پس چرا من به دست کسی که دلم را شکسته بوسه نزنم؟

نه گل خواهد ز بوستان ها جدایی، نه دل دارد خیال بی وفایی، ولی چرخش چرخ ستمگر زند بر هم رسوم آشنایی

غم خانه عشق تو به رضوان ندهم، یک خار تو را به صد گلستان ندهم، تو معدن عشق آرزوهای من، ن کفر تو را به گنج ایمان ندهم

یک شب از عمرم صفحاتی خواندم، چون به نام تو رسیدم لحظاتی ماندم، همه دفتر عمرم ورقی بیش نبود، همه تکرار تمنای تو بود

یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد / تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد / بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد / هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد

به لبخندی مرا از غم رها کن / ما از بی کسی هایم جدا کن / اگر مردن سزای عاشقان است / برای مردنم هر شب دعا کن

به دل گفتم سکوت کن تا بمیرم / نمیخواهم تار و پودم را ببینم، به عشق گفتم به دست غم اسیرم / بیا با من وداع کن تا بمیرم

لحظه های خسته ام را بی نگاهت رنگی نیست، در فضای سینه ام جز یاد تو آهنگی نیست

فراموشت نخواهم کرد چرا که با وفا هستی، تو در گنجینه ی قلبم همیشه طلا هستی

برای چشمان عاشقت نامه ی پست میکنم / همیشه آن تبسمی که میل توست میکنم / غم شکستن من و تو هم تمام میشود / فکر راه را نکن، خودم درست میکنم

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک کوتاه

اس ام اس عاشقانه، عشقولانه، عارفانه، رمانتیک جدید

سلام خوبی؟ میدونی چی میخورم؟ ...... حسرت یه لحظه دیدن تو رو

دلم یه دوست خوبم میخواد که خیلی مهربون باشه، دلش اندازه ی دریا به رنگ آسمون باشه

نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند، چشم انتظار در دلم درد عجیبی میکند

گفتی محبت کن برو، باشه خداحافظ ولی، رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم

کاش میدانستم چشمانت چه زمان خواهد یافت، که "نگاه، زاده ی علاقه است"

دوست دارم دوستم تو باشی، مریض باشم پرستارم تو باشی

تا تویی در خاطرم، با دیگران بیگانه ام، با خیالت همنشیم، گوشه ای زندانی ام

درویش کوچه های تنهاییم، کاسه ی گدایی مرا سکه ی نگاه تو کافیست

تو آسمون چشم تو به بنده حقیرم، میخوایی بگم دوستت دارم، میشه برات بمیرم؟

اس ام اس های عاشقانه و عشقولانه ی جدید امروز

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و عشقولانه تقدیم به طرفتاران دنیای اس ام اس

من اگر دختر نفرین شده ی اندوهم، یا که از نسل گلی هرزه میان کوهم، تو همان آدمک چوبی پیمان شکنی که فقط لایق آتش زدنی

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی، افسرده و دلتنگ چرا مثل منی، من عاشق اویم که رنگم شده زرد، تو عاشق کیستی که هم رنگ منی

دوستی شوخی سرد آدماست، بازی شیرین گرگم به هواست، واسه کشتن غرور من و تو، دوستی، توطئه ثانیه هاست

من به خاطرت پاییز میشوم، زمستان میشوم، اما بدان بی تو، این آخرین تابستانیست که برایت سخن از بهار میگویم

کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت، اینگونه در التهاب فردا نگذاشت، سوگند نمیخورم ولی باور کن کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت

از ساعت متنفرم، از این اختراع عجیب بشر که جای خالی حضور تو را به رخ دلتنگی هایم میکشد

هر وقت می بینمت آروم آرومم، وقتی نمی بینمت قلبم می لرزه، وقتی صداتو نمیشنوم دلم تنگ تنگه، ولی چون دلتنگ توام برام شیرینه

دوسش داری؟ بهش بگو، منتظرشی؟ بهش بگو، شبا به خاطرش نمیخوابی؟ بهش بگو، اما هیچوقت بهش دروغ نگو که دروازه ی جدایی ها دروغه

اشک هایم را برای چشمانم می نویسم، چشمم می خواندش و دلم گوش میدهد و قدری آرام می گیرد، پس هنوز هم چاره ای هست که دوری ات را تحمل کنم، تا اشکی هم نباشد خدا بزرگ است

من همان قاب تهی خسته و بی تقصیرم که بی تو و تصویر دلت می میرم

داغترین احساساتت را نصیب کسی کن که در سردترین لحظات به یادت توست

بمان با من که بی تو صدای خسته در بادم، در این اندوه بی پایان بمان تنها تو در یادم، نمیدانم چرا غم ها نمی دانند که من سلطان غم هایم، بیا ای یار با من باش کم من تنهای تنهایم

کاش غرورم را که در پستوی سادگیم پنهان بود میافتی، اما تو این سادگی را بهانه ای قرار دادی برای در هم شکستن غرورم

اس ام اس های عاشقانه ی جدید مخصوص همه ی عاشقای دنیا

اس ام اس جدید - اس ام اس عاشقانه - اس ام اس عشقولانه -  سایت اس ام اس - اس ام اس رایگان - عکسهای عاشقانه

یه پیامی میفرستم به امید پیام تو / نه اینکه بخونیو بگی بی خیال تو

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم / با اشک تمام کوچه را تر کردم / دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد / وابستگی ام را به تو باور کردم

حلالم کن اگر دوری اگر دورم / اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم / نگو عادت کنم بی تو که میدونی نمیتونم / که میدنی نفس هامو به دیدار تو میدونم

بوسه ابتکاری است از طبیعت برای زمانی که احساس در کلام نمی گنجد، میبوسمت با عشق

یادها فراموش نخواهند شد، حتی به اجبار! و دوستیها ماندنی اند حتی با سکوت

من به جرم باوفایی این چنین تنها شدم، چون ندارم همدمی بازیچه ی دلها شدم

وقتی بهت گفتم: دلتنگ تو هستم، به شانه ام زدی تا دلتنگیم ر تکانده باشی! به چه دلخوش کرده ای؟ تکاندن برف از شانه ی آدم برفی؟

یکی در آرزوی دیدن توست، یکی در حسرت بوییدن توست، ولی من ساده و بی ادعایم، تمام هستی ام خندیدن توست

گلهای بهشت سایبانت / یک دسته ستاره ارمغانت / یک باغ از گلهای نرگس / تقدیم وجود مهربانت

دستم از دستت جداست / این تمام ماجراست / دلخوشم شاید بیایی / فردا هم روز خداست

قاصدک! شعر مرا از بر کن، برو آن گوشه باغ سمت آن نرگس مست و بخوان در گوشش و بگو باور کن، یک نفر یاد تو را هرگز از دل نبرد

یادته زیر گنبد کبود / تو بودی و کلی آدمای حسود / تقصیر همون حسوداست که حالا / هستی ما شده یکی بود یکی نبود

اس ام اس های عارفانه و عاشقانه

اس ام اس عارفانه و عاشقانه - اس ام اس جدید - اس ام اس امروز - دنیای اس ام اس

عشق ورزیدن خطاست حاصلش دیوانگی ست عشق ها بازیچه اند عاشقان بازیگر این بازی طفلانه اند عشق کو؟! عاشق کجاست؟! معشوق کیست؟

زلال است و جاری مثل رود و نسیم و آنقدر سبک که هیچ وقت هیچ جا نمی ماند، بالا میرود و بالا میرود و بین زمین و ملکوت می رقصد

این قلب کار خودش را میکند، نه به احساست کاری دارد نه به تعلقت، نه به آنچه میگویی نه به آنچه میخواهی

یادگار تو برایم چه بود جزء خنده ای که تا بی نهایت بر تابوت چهره ام می ماند، تو را به دریا می پنداشتم آبی و پاک، چه میدانستم دریا هم رود میبلعد

همیشه انقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهی به پشت سرت کن! شاید کسی در پی تو میدود و نامت را با صدای بی صدایی فریاد میزند! و تو هیچ وقت او را ندیده ای

گاهی برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش!!! گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای میرسی که ماه را بر لبانت می نشاند

ای که تمام خاطراتم بوی نفس تو را میدهد! آبی آسمان هم به اندازه ی تو در یادم نمانده است

از هر کس محبت خواستیم بر سرمان منت گذاشت، حیف این دل عاشق که به این دیار پا گذاشت

بعضی ها میگن دنیا ارزش نداره، مگه میشه دنیایی که تو رو داره بی ارزش باشه؟!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:,