وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات



قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اقدامات گسترده گروه خودروسازی سایپا در راستای ارتقای کیفی محصولات تولید پلت فرم X100 اظهار داشت: تلاش های بسیار دشوار و پیچیده صورت گرفته تا بتوانیم محصولی با کیفیت و اطمینان به مشتریان عرضه کنیم.

بولتن نیوز: مهندس سعید فلاحی در مراسم رونمایی از اولین محصولات تولیدی پلت فرم X100 مجهز به کیسه هوا بیان کرد: متخصصان توانمند گروه خودروسازی سایپا موفق شدند مراحل طراحی شامل پیش نیازها و آزمون های طولانی را برای نصب کیسه هوا انجام داده و کاری بزرگ صورت دهند.

پارسی من | X100 با کیسه هوا.

وی افزود: تعویض یا قرار دادن یک قطعه دارای مطالعات و پیچیدگی های فراوانی است و ضمن اینکه محصولات ما با تغییرات اساسی و به طور کامل عرضه می شود، سعی ما بر این بوده که محصول جاری را پیشرفت و توسعه داده و عرضه کنیم.

فلاحی یادآور شد: بحث ارتقا کیفیت و ایمنی، دوگانه سوز کردن، تقویت موتور، تست های زیست محیطی، تجهیز محصولات به ترمز ABS و ایموبلایزر از تغییرات بزرگی بوده که در محصولات جاری گروه خودروسازی سایپا صورت گرفته است.

وی گفت: در خصوص محصول پرحجم ما یعنی X100 نشان داده شد که میزان صدمه دیدگی آن بعد از تصادف پایین آمده و بسیار منطبق با استانداردها است و این چیزی است که شایسته مصرف کننده ایرانی به لحاظ ارزش های مهندسی است.

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا افزود: افزایش ظرفیت تولید خودروی تیبا به ۴۰۰ دستگاه در روز، راه اندازی خط تولید تیبا در شرکت سایپا، افزایش تولید محصولات خانواده رنو در شرکت پارس خودرو، همکاری گسترده با شرکت های کیاموتورز و سیتروئن و ارائه مدل فیس لیفت خودروی تندر ۹۰ از برنامه های گروه خودروسازی سایپا تا پایان سال جاری است.

وی اعلام کرد: پس از انجام یک سری آزمایش های نهایی ظرف یک یا دو ماه آینده تولید انبوه محصولات X100 دارای کیسه هوا آغاز می شود.

فلاحی افزود: نصب کیسه هوا ضرورت استاندارد محسوب نمی شود چون محصولات ما بدون کیسه هوا هم پاسخ گوی تست های تصادف بوده اند ولی گروه خودروسازی سایپا صرفاً برای احساس امنیت بیشتر مشتریان و پاسخ گویی به مطالبه مردمی و رضایت ذینفعان اقدام به این کار کرد.

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا در خاتمه اظهار داشت: سایپا معتقد است مصرف کننده ایرانی شایسته استفاده از بهترین هاست و ما موظفیم محصولی خوب و استاندارد مطابق توان مالی مصرف کننده عرضه کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:,